Przekazujemy klucze do artykułu Marketing Kingdom

Marketing artykułu to skuteczny sposób na budowanie ruchu na Twojej stronie internetowej i zwiększenie sprzedaży.

Może również pomóc Ci stać się autorytetem w Twojej niszy marketingowej i przyciągnąć lojalnych czytelników. W tym artykule znajdziesz przydatne i sprawdzone pomysły, które usprawnią działania marketingowe artykułu i zapewnią sukces.Pisz artykuły związane z Twoją firmą. Im większą ekspozycję uzyskasz, tym większa szansa, że ​​osiągniesz większy przepływ do swojej witryny, więc wykorzystaj pisanie artykułów, aby opisać oferowane produkty i usługi. Dzięki temu Twoi klienci poznają specyfikę Twojej firmy, a jednocześnie zwiększy się ruch w Twojej witrynie.Dbaj o aktualność słów kluczowych. Badania na początku są bardzo ważne, ale nie pozwól, aby na tym się skończyły. Kontynuuj badania w sposób spójny, aby znaleźć słowa kluczowe, które nadal są dla Ciebie przydatne. Jeśli jedno z Twoich słów kluczowych nie jest już popularne, ale inne trafne jest popularne, zmień je!Jeśli masz sieć afiliacyjną, użyj ich do promowania swoich artykułów. Pozwól im oznaczyć artykuły swoim identyfikatorem i odeślij je, pracując nad zwiększeniem Twojej obecności w sieci. Możesz naprawdę zmaksymalizować swoje wyniki, wykorzystując moc swojej sieci afiliacyjnej.Artykuły wirujące to bardzo kontrowersyjny temat, a najbardziej znający się na rzeczy marketerzy wiedzą, że należy tego unikać. Artykuły tworzone za pomocą oprogramowania przeznaczonego do tego celu są często niegramatyczne lub trudne do zrozumienia. Co więcej, nie mówisz nic nowego, tworząc artykuł, który jest wart znacznie więcej niż przyciąganie ruchu do Twojej witryny za pomocą zduplikowanych treści, które są po prostu ponownie sformatowane. Przekazujemy klucze do artykułu Marketing Kingdom

Spinningowe artykuły mogą również wylądować w sądzie, jeśli nieumyślnie naruszysz jakiekolwiek prawa autorskie.

O wiele lepiej jest poświęcić swój czas na pisanie kreatywnych artykułów niż marnować go na kręcenie bezużytecznych.Upewnij się, że Twoje artykuły są czytane jak artykuły, a nie tekst reklamy. Jeśli Twoje artykuły czytają się jak boisko do sprzedaży, katalogi artykułów odrzucą je. Nie powinieneś wielokrotnie wymieniać swojego produktu lub marki. Niektóre katalogi artykułów wymagają podania marki lub produktu tylko raz. Czasami najlepiej jest po prostu wspomnieć o tym w polu zasobów, a nie w artykule.Prześlij swoje artykuły do ​​witryn katalogowych. Witryny katalogowe mogą przyspieszyć oglądanie Twojego artykułu i zwiększyć liczbę czytelników. Więcej czytelników to więcej potencjalnych klientów. Unikaj używania tego samego artykułu w różnych witrynach katalogowych, ponieważ duplikaty artykułów mogą mieć negatywny wpływ na ranking oryginalnego artykułu w wynikach wyszukiwania.Początkujący na arenie marketingu artykułów będą chcieli uniknąć tendencji do zbyt szybkiego budowania sieci backlinków. Wyszukiwarki, a w szczególności Google, dopracowały swoje algorytmy, aby z miesiąca na miesiąc identyfikować witryny z bardzo zawyżoną aktywnością linków. Zamiast rosnąć w rankingu Google, witryny te są karane za ich agresywną działalność i znikają z pola widzenia. Eksperci sugerują, że umiarkowane tempo, powiedzmy, 15% wzrost linków przychodzących miesięcznie, pomoże ci w stabilnym rozwoju, jednocześnie utrzymując się z dala od kłopotów.Pisząc artykuł, upewnij się, że znasz wymaganą liczbę słów. Dobrze napisany artykuł może nie zostać zaakceptowany, ponieważ brakuje mu słów. Jeśli nie możesz dowiedzieć się, ile słów napisałeś, zawsze dostępne są liczniki słów online.Jesteś teraz przygotowany, aby Twój projekt marketingowy artykułu zakończył się sukcesem. Zastosuj otrzymane wskazówki, a wkrótce zobaczysz wzrost zarówno ruchu, jak i współczynników konwersji. Twoje pisanie również się poprawi, zapewniając Ci lojalną bazę czytelników, którzy szukają u Ciebie fachowych porad w Twojej niszy. Dzięki tym pomysłom możesz wykorzystać marketing artykułów, aby pomóc Ci osiągnąć sukces w pisaniu i celach marketingowych.