Solidna rada, jak sprawić, by e-mail marketing działał dla Ciebie

Marketing powinien być prowadzony przez wszystkie firmy, ale nie wszystkie robią to skutecznie.

E-mail marketing to świetny sposób na promocję Twojej firmy. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek informacyjnych, które pomogą Ci rozpocząć skuteczną kampanię e-mail marketingową.Poproś klientów o opinie na temat swoich e-maili. Ponieważ Twoi klienci są najważniejszą częścią Twojej kampanii, ważne jest, aby wiedzieć, czy są zadowoleni z otrzymywanych od Ciebie e-maili. Możesz poprosić ich o wypełnienie krótkiej ankiety z kilkoma pytaniami na temat tego, co im się podoba, a czego nie.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że ​​Twój e-mail jest spamem, może sprawić Ci kłopoty z usługodawcą.Wdrażaj różnego rodzaju zasoby i zdobądź jak najwięcej wiedzy na temat e-mail marketingu. Wiele książek można znaleźć w bibliotekach i Internecie. Niektóre obszary oferują nawet zajęcia, które pomogą ci poszerzyć swoją wiedzę.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Solidna rada, jak sprawić, by e-mail marketing działał dla Ciebie

Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Zbieranie i analizowanie statystyk jest tak samo ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej.

Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Zamiast kupować lub wynajmować listę mailingową, zbuduj własną od podstaw. Możesz to zrobić, umieszczając formularze zgody na swojej stronie internetowej, zbierając wizytówki na konwencjach lub innych wydarzeniach branżowych i zachęcając subskrybentów do dzielenia się swoimi e-mailami z innymi, co może zdobyć jeszcze więcej subskrybentów.Przyciągnięcie uwagi czytelnika jest kluczem do udanej kampanii e-mail marketingowej. Znalezienie odpowiedniego podejścia może wymagać trochę eksperymentów. Upewnij się, że zmieniasz każdą część kampanii, która nie przynosi dobrych rezultatów. Nawet jeśli coś działa świetnie, są jeszcze inne rzeczy, których możesz się nauczyć, a które mogą działać jeszcze lepiej, więc bądź czujny przez cały czas.Marketing może być prosty i skuteczny, jeśli opracujesz odpowiednie techniki e-mail marketingu i prawidłowo uruchomisz kampanię. Korzystając z poczty e-mail, aby dotrzeć do swoich klientów i klientów, możesz zwiększyć swój zysk i zbudować relacje z tymi, do których próbujesz dotrzeć. Obserwuj wzrost swoich dochodów, stosując wskazówki zawarte w powyższym artykule.